Mina böcker finns här:

Mina böcker finns här:
Mer information om mina böcker finns här: www.saraonnebo.com (Klicka på bilden ovan)

Sunday, 6 April 2014

It's all about me!

A Finnish smoke sauna plays a part in my new book Vad hände i Tulisaari?

It's not. Obviously. All about me. But this week it feels like it is. I had my first two radio interviews and I gave a presentation at a networking get-together. So, all week I have been talking about myself.

And at the moment both mine and Hubby's family are busy helping out with the preparations for the Vasa Bookfair, where I will be next week. It will be very exciting since my latest book Vad hände i Tulisaari? has attracted quite a lot of interest from the Finnish (Swedish speaking) media (see press release below). Please come and visit me at Boktorget KT1 if you happen to be there!

If you want to hear my interview at Morgon - Radio P4 Malmöhus click on the link below and scroll forward to 2.36.

Morgon - 02 April

Sisuradio- Finnblicken

Sisuradio-Förfinskad variant

Press release at www.saraonnebo.com



2 comments:

  1. Karin Petersen4/06/2014

    Jag har lyssnat på intervjun med dig på radio! Jag förstår ju att du var tvungen att ändra tempo i ditt liv men jag beundrar alla som verkligen vågar!!! Härligt! Spännande också med allt du har framför dig just nu. Lycka till!
    Hälsningar Karin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack Karin! Vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig av Vasa bokmässa men det blir säkert roligt i alla fall:)

      Delete

Hälsa
Webbhotell Hälsa
toppblogg.se